我可爱的粉丝们♥

♥ Do YOU know me ?

我的照片
South Korea
► HELLO DEAR READER, Madeline.Q that's me,here.15 YEAR OLD(just for 2012).Whatever,I just want to tell you that i'm a shorty.WELL,WELCOME TO MY 'WORLD',I'm glad to meet you HERE ♥ ◄ *FOLLOW ME PLS~ ♥If you like my blog,remember leave down your comment and be my follower.THANK KIEW very much...

星期日, 九月 11

我没有对不起你·是你从来都不珍惜我

——————

我已经习惯了你的关心

你突然来莫明其妙的冷漠会让我不知所措!

当某天你同样被人冷漠了,

请记起我

你就会明白了…

不过那时候

我不理你了

请别以为你有多难忘

你只不过是在我的生活中逗留了很久的路过者!

——————————————————

WROTE BY MADELINE.Q
就算BELIEVE,中间也藏有LIE

没有评论: